Shop Forum More Submit  Join Login
Real reality... by Sunlight-Angel Real reality... by Sunlight-Angel
Seriously... sometimes I wonder in which world Marvelous Entertainment is living *sigh*

This comic came into my mind while playing Sunshine Islands and I needed some practice with gimp XD
Add a Comment:
 
:iconhsmmdpb:
HSMMDPB Featured By Owner Dec 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
Lol so true. Its so funny that Mark hug Chelsea and she looks like she's about to die out of suffucation! And OMG! THAT CHICKEN IS SO CUTE!!! Lol the egg is bigger than the chicken too!! XDDDD
Reply
:iconmelimea:
melimea Featured By Owner Jun 27, 2012  Hobbyist Photographer
I always laughed at how produce was bigger than your face. :D
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 28, 2012  Hobbyist General Artist
XD Yeah... and laughed even more when I tried to eat with one bite XDDDDD
Reply
:iconpetpettails123:
Petpettails123 Featured By Owner Jun 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Truth/
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 27, 2012  Hobbyist General Artist
:glomp: thank you a lot ^^
Reply
:iconvictoryhaiku:
VictoryHaiku Featured By Owner Jun 27, 2012
This is pure, unadulterated amazing.

(Also your chicken is adorable.)
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 27, 2012  Hobbyist General Artist
:tighthug: Awww~ thank you a lot. You made my day
Reply
:iconsirwongiii:
SirWongIII Featured By Owner Jun 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
That's what I love about Harvest Moon. :)

The chicken in the last panel is adorable! :D
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 27, 2012  Hobbyist General Artist
Yup! You're right that this is the charme of Harvest Moon

Awww~, thanks a lot (the chicken is happy too XD)
Reply
:iconsirwongiii:
SirWongIII Featured By Owner Jun 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:)

You're welcome. :)
Reply
:iconavennahar:
Avennahar Featured By Owner Aug 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
LOOOL..i love you hm-pictures :icon0inuloveplz:
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Aug 28, 2011  Hobbyist General Artist
:glomp: Awwwww... thank you ^^ You made my day
Reply
:iconchicken-yuki:
Chicken-Yuki Featured By Owner Aug 23, 2011   Traditional Artist
The chicken made this comic, ayup.
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Aug 26, 2011  Hobbyist General Artist
Hehe, Thanks a lot :glomp:
Reply
:iconsora1589:
sora1589 Featured By Owner Aug 17, 2011  Hobbyist Digital Artist
Haha, yeah, some of the stuff is pretty weird when you think about it :XD:
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Aug 17, 2011  Hobbyist General Artist
That's true :D
Reply
:iconinvadermaz:
InvaderMaz Featured By Owner Jun 27, 2011
Very funny, I also like the colors you used. Great job.
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jul 13, 2011  Hobbyist General Artist
Hehe. Thank you very much :glomp:
Reply
:iconshonaalouisee:
shonaalouisee Featured By Owner Jun 22, 2011
hahahahaahahhaha funnnyy :3
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 22, 2011  Hobbyist General Artist
XD indeed. That's Harvest Moon ^^
Reply
:iconwantsnewpaint:
wantsnewpaint Featured By Owner Jun 21, 2011
If you find this place, send me a message with directions. k? plz&thxs. lol

I love your hearts, they are so perfect. And the backgrounds, for being so simple, they look awesome, especially the barn.
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 22, 2011  Hobbyist General Artist
XDD Ok - I'll do that XDD

Thanks :tighthug: Well I like simple backgrounds because you don't have to do that much to make them look acceptable XDD And Brushes are a big help ^.~
Reply
:iconchelsea00sunchine:
Chelsea00sunchine Featured By Owner Jun 20, 2011  Student Artist
hahaha this is so fun
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 21, 2011  Hobbyist General Artist
Hehe thank you :cuddle:
Reply
:iconheartandbonebreaker:
heartandbonebreaker Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist Traditional Artist
ahah this is great!! :la: I love the coloring and the chicken's face is soooooo cute!!! X3
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 21, 2011  Hobbyist General Artist
Awwww~~~ Thank you :glomp: :tighthug:
It's strange because this pic was only a quick doodle. I haven't thought of it how to color it... I just did it so I could finish it XD
Reply
:iconheartandbonebreaker:
heartandbonebreaker Featured By Owner Jun 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
you're very welcome :iconaawplz:
ahah still it looks great :D
Reply
:iconepicracharaptor:
EpicRacharaptor Featured By Owner Jun 20, 2011
A crazy world indeed!

Though I believe you mean Marvelous Entertainment there. Natsume doesn't make the games; they just localize them to non-Japanese markets.
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 21, 2011  Hobbyist General Artist
Oh... you're right. Thanks ^^ I'll correct it
Reply
:iconsioke:
Sioke Featured By Owner Jun 20, 2011  Student Digital Artist
hehe... ja die Eier sind schon ziemlich bombastisch... xD
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 21, 2011  Hobbyist General Artist
Bombastisch trifft es sehr gut ^^ Ich glaube kaum, dass man die an den Kopf geworfen bekommen will XD
Reply
:iconsioke:
Sioke Featured By Owner Mar 30, 2012  Student Digital Artist
ooooja... das könnte gefährlich werden xD
Reply
:iconlidianne:
lidianne Featured By Owner Jun 20, 2011  Student Traditional Artist
lol
rune factory's eggs are even bigger!
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist General Artist
Yeah I know but in RF lay monsterchicken eggs. So maybe they can grow or something XD RF is proclaimed to be a phantasy HM XD
Reply
:iconpikaspirit:
Pikaspirit Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
haha lol XDDD
Reply
:iconpunkynana:
PUnkyNaNa Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
LMAOOOOOOOOOOO!!!!!!!SLDFJASDLFJSL SO TRUE!!:icontearplz:<--- lolling loud
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist General Artist
XDDD Thank you :glomp: I'm glad that you like it :cuddle:
Reply
:iconpunkynana:
PUnkyNaNa Featured By Owner Jun 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
LFKJSDFASDF I DOOOOOOOO!!:heart::heart::iconheeplz:
Reply
:iconplisa:
plisa Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
aha, lol, it is
Reply
:iconooluccianaoo:
oOLuccianaOo Featured By Owner Jun 19, 2011  Hobbyist General Artist
xDDD Wie genial ist das denn?!
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist General Artist
XDDDD Ich werd mal bei Natsume und Raising Star anfragen, woher sie diese Ideen haben XDDD
Reply
:iconooluccianaoo:
oOLuccianaOo Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist General Artist
die Hühner legen bestimmt so riesen Eier, weil man sie immer auf den Boden schmeißt, dadurch muss irgendwas genetisch bei ihnen verändert sein. xD
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist General Artist
XDD Das ist auf jeden fall eine sehr gute Erklärung... ansonsten tendiere ich eher dazu, dass deine Farm auf einem ehemaligen Atomkraftwerk errichtet worden ist... würde erklären, warum sie auch so lange leerstand und so XD
Reply
:iconooluccianaoo:
oOLuccianaOo Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist General Artist
oder die Regierung von Harvest Moon (ja!!) hat begonnen, geheime Genexperimente durchzuführen >8D Deswegen kann man den Ort auch nie verlassen, es ist alles abgeriegelt xD
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist General Artist
O.O Stimmt!!!! OmG.... Die HM-Mafia hat uns in ihrer Hand und deshalb ist auch "Big-Brother" watching.... Und das man auf der Insel erst gestrandet ist, war auch kein Unfall, sondern Absicht. Jetzt wird mir so einiges klar XD
Reply
:iconmagicalarrow:
MagicalArrow Featured By Owner Jun 19, 2011  Hobbyist General Artist
The bittersweet truth of our lives in Harvest Moon...=w=
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 20, 2011  Hobbyist General Artist
Yeah... you're so right e___e
Reply
:iconharvestmoonfreak:
Harvestmoonfreak Featured By Owner Jun 19, 2011
I also noticed how big the chicken eggs were O_o poor chickens
Reply
:iconsunlight-angel:
Sunlight-Angel Featured By Owner Jun 19, 2011  Hobbyist General Artist
Yeah... Maybe your farm is an old atomic plant XDDD
Reply
:iconharvestmoonfreak:
Harvestmoonfreak Featured By Owner Jun 19, 2011
Yeah possibly xD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 19, 2011
Image Size
336 KB
Resolution
896×2304
Link
Thumb

Stats

Views
3,251
Favourites
136 (who?)
Comments
53
Downloads
9
×